סנדלים שטוחות לנשים | המדריך המלא בקניית סנדל שטוח חדש | נעלי פיגורה
top of page
חיפוש

סנדלים שטוחות לנשים – כל מה שאת צריכה לדעת בקניית סנדל חדש

רוצה למצוא סנדל שטוח ונוח שיתאים עם כל בבגד? מה צריך לבדוק כאשר בוחרים סנדלים שטוחות? אילו יתרונות יש לסנדל השטוח על פני סנדלים אחרים?


סנדלים הן נעל הקיץ המועדפת על נשים רבות ולא בכדי – הם מאווררים, נוחים ונותנים לרגל שלנו לנשום אחרי חורף ארוך שהיו סגורות בתוך נעליים. הסנדל בשונה מהכפכפים המוכרות, מספק תמיכה לרגל, הוא אלגנטי יותר ומתאים גם לפגישות, לעבודה ולהליכות ארוכות יחסית. אבל איך יודעים כיצד לבחור את הסנדל המתאים ביותר לרגל? איגדנו עבורך את כל המידע הנדרש.


אילו נושאים יש לבחון כשבוחרים סנדלים שטוחות?

האפשרות הטובה ביותר עבור כפות הרגליים בקיץ היא לבישת סנדלים. כפות הרגליים שלנו סובלות מהחום ומזיעות בתוך נעליים סגורות, אך אין זה אומר שכל סנדל תתאים לרגל שלנו, לכן יש לשים לב לכמה נושאים בעת הבחירה:


סוליה


יש לבחון האם הסוליה חזקה, יציבה ועבה מספיק, כמו גם מספקת תמיכה לכף הרגל.


סגירה


יש לוודא שהסגירה על כף הרגל נוחה, נעימה ומתאימה מבחינת מבנה הרגל. לדוגמה, יש נשים שלא אוהבות את תחושת הסנדל הנכרך סביב חלקו הגבוה של הקרסול או סנדל שנכנס בין האצבעות.


לא רופף ולא צמוד


סנדלי נשים שטוחות צריכות להתאים באופן מדויק מבחינת המידה לרגל, כדי להבטיח תמיכה מלאה לרגל ולקרסול ולהליכה יציבה ובטוחה.


איכות


יש לשים לב שמדובר על סנדל מחומרי גלם איכותיים שאינם מעודדים הזעה. כמו כן, יש לשים לב לאיכות האבזמים וסגירתם.



סנדלים שטוחות לנשים ממה הם עשויות

גם לאירועים נכון לבחור סנדלים שטוחות


כולן מכירות את הרגע הזה שמגיעים לרחבת הריקודים בחתונה של קרוב משפחה או חברה והגוף כמעט קורס מכאב של הליכה על נעל עקב יפה.


נשים רבות חושבות שסנדלים הם רק ליום יום, אבל כיום המגוון הרחב בשוק הסנדלים מאפשר לכולן למצוא נעל שתתאים אפילו לאירועים. הטרנד המוביל כיום הוא לבחור בסנדל אלגנטי ונוח לאירועים, כזה שמספק תמיכה, נוח ומאפשר ליהנות מכל הערב ואף לרקוד מבלי שהרגל תכאב.


ישנם סנדלים אלגנטיים עם תוספות של אבני חן ובדים מבריקים שמתאימים לכל שמלה ותלבושת, ולכן אין סיבה לא ליהנות מנוחות גם באירועים החשובים.


יתרונות של סנדלים שטוחות


סנדלים שטוחות לנשים טומנות בחובן יתרונות רבים, כאשר היתרון הברור מכולם הוא הנוחות. במידה ובוחרים סנדל איכותי שמספק תמיכה לכף הרגל, ניתן ללבוש אותו לאורך שעות רבות. כך ניתן לשמור על הגב, על היציבה וכמובן על הרגל עצמה. ניתן להימנע מנפילות מיותרות שנגרמות פעמים רבות בשל ההליכה עם עקבים וכמובן שכיום הן גם טרנדיות כך שהן מתאימות כמעט לכל לוק.


 יתרונות של הסנדלים השטוחות

טיפ קטן להליכה עם סנדלים שטוחות בקיץ


לצד כל היתרונות הברורים של הסנדלים שטוחות, כדאי לפעול על פי כמה עצות כדי לשמור על כף הרגל בעת השימוש בהן. ראשית, מומלץ למרוח קרם הגנה על כף הרגל בשל החשיפה הגבוהה לשמש.


יש לקחת בחשבון שהרגל חשופה כל היום למפגעי הרצפה ולכן יש לנקות אותה היטב בערב ורצוי להוסיף לניקיון הורדה של עור יבש. כמו כן, מומלץ להשתמש בקרם רגליים לשמירה על לחות עור כף הרגל לאורך הקיץ, ממש כמו שמשתמשים בקרם ידיים במהלך החורף.


מעוניינת לקנות סנדלים שטוחות? באתר שלנו תמצאי מגוון רחב של סנדלים שטוחות ועוד מגוון רחב של סנדלים אלגנטיים ואיכותיים בחנות שלנו. למעבר לקטלוג הסנדלים כנסי לקישור הבא





14 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page