[מדריך] ניקוי נעלי עור - ניקוי והארכת חיי נעלי עור | Figura-Shoes
top of page
חיפוש

המדריך לניקוי נעלי עור

ניקוי נעלי עור - נעלי ומגפי עור הן פריטי הנעלה האלגנטיים והאיכותיים ביותר, שמתאימים לכל עונה ולכל אירוע. אבל, הן גם דורשות טיפול וניקוי יסודיים, כדי לשמור על האיכות והיופי שלהן. במדריך של המותג הוותיק לנעלי נשים 'פיגורה' נלמד איך לנקות נעלי ומגפי עור בצורה קלה ויעילה, ואיך לשמור על העור רך, גמיש ומבריק.


נקו את הנעליים בתדירות קבועה

הדרך הטובה ביותר לשמור על נעלי ומגפי עור היא לנקות אותן בתדירות, ולא לחכות שיצטברו עליהן אבק, לכלוך או כתמים. כך, אפשר למנוע נזקים לעור, ולהאריך את חיי הנעליים. לניקוי יומיומי, אפשר להשתמש במברשת עור, שהיא מברשת קטנה ורכה, שמיועדת לניקוי עור. יש למרוח את המברשת בעדינות על כל הנעל, בכיוון הסיבים, ולהסיר את האבק והלכלוך הנדבקים לעור.



הסרת הכתמים באמצעות חומרים טבעיים

אם הנעליים שלכם מוכתמות במי מלח, בחומץ, ביין או בחומרים אחרים, אין צורך להיבהל או לקנות חומרים יקרים לניקוי עור. אפשר להשתמש בחומרים טבעיים וזמינים, שיעזרו להסיר את הכתמים בקלות. לדוגמא, אפשר להשתמש במים ובסבון נוזלי, ולשפשף את הכתם בעדינות באמצעות מטלית רכה או מברשת שיניים. או, אפשר להשתמש בחומץ לבן, ולהרטיב את הכתם במעט חומץ, ואז לנגב אותו בנייר סופג. אחרי שהכתם נעלם, יש לתת לנעליים להתייבש באוויר.


נווטו בקטגוריות נעלי הנשים


השתמשו בקרמים ייעודיים או בשמנים לשיקום העור

לאחר שניקיתם את נעלי העור שלכם, יש להשתמש בקרם או בשמן מיוחדים לשיקום העור, שיעזרו להגן על העור, להחזיר לו את הגמישות והרכות, ולמנוע ממנו להתייבש או להתקלף. יש להתייעץ עם היצרן או המוכר של הנעליים, איזה סוג של קרם או שמן הוא המתאים לנעליים שלכם, ואיך להשתמש בהם בצורה נכונה. בדרך כלל, יש למרוח את הקרם או השמן באופן אחיד על כל הנעל, ולתת להם לספוג בעור לפני שאתם לובשים אותם.



אחסון הנעליים במקום יבש

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על נעלי ומגפי עור היא לאחסן אותן במקום יבש ומואר, שאינו חשוף לחום, ללחות או לאור ישיר של השמש. כך, אפשר למנוע מהעור להתקצף, להתכתם, להתעוות או להתפגם. יש להשתמש במתלה או במעמד מיוחדים לנעלי עור, שישמרו על הצורה והמבנה שלהן, ולא להעמיס עליהן חפצים כבדים או חדים. יש לוודא שהנעליים יבשות לחלוטין לפני שאתם מאחסנים אותן, ולא לשים אותן בשקיות פלסטיק או בארונות אטומים, שיכולים לגרום לה לבלאי.  יש לשמור על הנעליים במקום שיש בו אוויר טוב ואקלים מתאים, שישמרו על העור במצב טוב.


השתמשו במומחים לניקוי מקצועי

אם הנעליים שלכם דורשות טיפול מיוחד, או שאתם לא בטוחים איך לנקות אותן בעצמכם, אפשר להשתמש במומחים לניקוי מקצועי, שידעו איך לטפל בנעלי ומגפי עור בצורה הטובה ביותר. יש לבחור במומחים שיש להם ניסיון והכשרה בניקוי עור, ושמשתמשים בחומרים ובציוד המתאימים לעור. יש להתייעץ עם המומחים על המחיר, הזמן והתהליך של הניקוי, ולבדוק את התוצאות לפני שאתם משלמים או מקבלים את הנעליים.


לסיכום - ניקוי נעלי עור

נעלי ומגפי עור הן פריטי הנעלה האלגנטיים והאיכותיים ביותר, שמתאימים לכל עונה ולכל אירוע. אבל, הן גם דורשות טיפול וניקוי יסודיים, כדי לשמור על האיכות והיופי שלהן. במאמר זה סקרנו כמה טיפים והמלצות לניקוי נעלי ומגפי עור, שיעזרו לכם להגיע לתוצאות מרשימות ומרוצות. אם תעקבו אחר הטיפים האלה, תוכלו ליהנות מנעלי ומגפי עור נקיות ומבריקות לאורך זמן.


נווטו בקטגוריות חנות נעלי הנשים שלנו




86 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page