ניקוי נעלי זמש [מדריך] - טיפים להארכת חיי הבד | Figura-Shoes
top of page
חיפוש

המדריך לניקוי של נעליים מבד זמש

נעלי זמש הן נעליים יפות ונוחות, שעשויות מעור הפוך, חומר רך ומחוספס. אבל, הן גם דורשות טיפול מיוחד, כי אם לא ינוקו נכון, הן יכולות להכתים, להישחק או להיאבד. במדריך של המותג הוותיק לנעלי נשים 'פיגורה' נלמד על ניקוי של נעלי זמש בצורה קלה ויעילה, ואיך לשמור על המראה ואיכות בד הזמש של הנעליים לאורך זמן, בוא נתחיל!


טיפ 1: לנקות את הנעליים בתדירות


הדרך הטובה ביותר לשמור על נעלי זמש היא לנקות אותן בתדירות, ולא לחכות שיצטברו עליהן אבק, לכלוך או כתמים. כך, אפשר למנוע נזקים לחומר, ולהאריך את חיי הנעליים. לניקוי יומיומי, אפשר להשתמש במברשת זמש, שהיא מברשת קטנה ורכה, שמיועדת לניקוי עור הפוך. יש למרוח את המברשת בעדינות על כל הנעל, בכיוון השיער, ולהסיר את האבק והלכלוך הנדבקים לחומר.


טיפ 2: להסיר כתמים באמצעות חומרים טבעיים


אם הנעליים שלכם מוכתמות במי מלח, בחומץ, ביין או בחומרים אחרים, אין צורך להיבהל או לקנות חומרים יקרים לניקוי זמש. אפשר להשתמש בחומרים טבעיים וזמינים, שיעזרו להסיר את הכתמים בקלות. לדוגמא, אפשר להשתמש במים ובסבון נוזלי, ולשפשף את הכתם בעדינות באמצעות מטלית רכה או מברשת שיניים. או, אפשר להשתמש בחומץ לבן, ולהרטיב את הכתם במעט חומץ, ואז לנגב אותו בנייר סופג. אחרי שהכתם נעלם, יש לתת לנעליים להתייבש באוויר.


נעלי זמש וורודות לאחר ניקיון


טיפ 3: להשתמש באבקת כביסה לניקוי עמוק


אם הנעליים שלכם מאוד מלוכלכות או מוכתמות, והשיטות הקודמות לא עזרו, אפשר לנסות להשתמש באבקת כביסה לניקוי עמוק. אבקת כביסה היא חומר יעיל וחזק, שיכול להסיר את הכתמים העקשניים ביותר, ולהחזיר לנעליים את הצבע והברק שלהן. כדי להשתמש באבקת כביסה, יש לערבב אותה עם מים חמים בקערה, ולטבול בתערובת מברשת שיניים. אז, יש לשפשף את הנעליים באופן שווה ויסודי, ולהקפיד להגיע לכל החלקים. לאחר מכן, יש לנגב את הנעליים במטלית יבשה, ולתת להן להתייבש באוויר.


טיפ 4: להשתמש באבן זמש לניקוי יבש


אבן זמש היא אבן מיוחדת, שמיועדת לניקוי זמש ועור הפוך. היא עובדת על ידי הסרת השכבה העליונה של החומר, ובכך מסירה את הכתמים והלכלוך שנדבקו אליה. אבן זמש היא שיטת ניקוי יבשה, שאינה דורשת מים או חומרים אחרים. כדי להשתמש באבן זמש, יש לשפשף אותה בעדינות על כל הנעל, בכיוון השיער, ולהסיר את האבק והשאריות שנוצרו. אבן זמש היא שיטה יעילה וקלה לניקוי נעלי זמש, אבל יש להיזהר לא להשתמש בה יותר מדי, כי היא יכולה לפגוע בחומר ולהוריד את המראה המחוספס שלו. לכן, מומלץ להשתמש באבן זמש רק כשאין ברירה אחרת, ולא לעשות את זה יותר מפעם בחודש.


טיפ 5: להשתמש בספריי או בשמן לשיקום הזמש


לאחר שניקיתם את הנעליים שלכם, יש להשתמש בספריי או בשמן מיוחדים לשיקום הזמש, שיעזרו להגן על החומר, להחזיר לו את הגמישות והרכות, ולמנוע ממנו להתייבש ולהתקלף. יש להתייעץ עם היצרן או המוכר של הנעליים, איזה סוג של ספריי או שמן הוא המתאים לנעליים שלכם, ואיך להשתמש בהם בצורה נכונה. בדרך כלל, יש להתיז את הספריי או למרוח את השמן באופן אחיד על כל הנעל, ולתת להם לספוג בחומר לפני שאתם לובשים אותם.


טיפ 6: לאחסן את הנעליים במקום יבש ומואר


אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על נעלי זמש היא לאחסן אותן במקום יבש ומואר, שאינו חשוף לחום, ללחות או לאור ישיר של השמש. כך, אפשר למנוע מהחומר להתקצף, להתכתם, להתעוות או להתפגם. יש להשתמש במתלה או במעמד מיוחדים לנעלי זמש, שישמרו על הצורה והמבנה שלהן, ולא להעמיס עליהן חפצים כבדים או חדים. יש לוודא שהנעליים יבשות לחלוטין לפני שאתם מאחסנים אותן, ולא לשים אותן בשקיות פלסטיק או בארונות אטומים, שיכולים לגרום להן להתחמץ או להתעורר.


טיפ 7: להשתמש במומחים לניקוי מקצועי


אם הנעליים שלכם דורשות טיפול מיוחד, או שאתם לא בטוחים איך לנקות אותן בעצמכם, אפשר להשתמש במומחים לניקוי מקצועי, שידעו איך לטפל בנעלי זמש בצורה הטובה ביותר. יש לבחור במומחים שיש להם ניסיון והכשרה בניקוי זמש, ושמשתמשים בחומרים ובציוד המתאימים לחומר הרגיש. יש להתייעץ עם המומחים על המחיר, הזמן והתהליך של הניקוי, ולבדוק את התוצאות לפני שאתם משלמים או מקבלים את הנעליים.


לסיכום ניקוי נעלי זמש


נעלי זמש הן נעליים אופנתיות ונעימות, שמתאימות לכל עונה ולכל הזדמנות. אבל, הן גם דורשות טיפול וניקוי יסודיים, כדי לשמור על האיכות והיופי שלהן. במאמר זה סקרנו כמה טיפים והמלצות לניקוי נעלי זמש, שיעזרו לכם להגיע לתוצאות מרשימות ומרוצות. אם תעקבו אחר הטיפים האלה, תוכלו ליהנות מנעלי זמש נקיות ומבריקות לאורך זמן.





26 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page