[מדריך] איך שומרים על חיי מגפוני עור? טיפים ושיטות | Figura-Shoes
top of page
חיפוש

איך שומרים על מגפוני העור שלכן יפים ומבריקים? טיפים לניקוי והארכת חייב מגפונים מעור

איך שומרים על מגפוני עור? מגפוני עור הם נעליים אלגנטיות ואופנתיות, שמתאימות לעונות הקרות והגשומות. אבל כדי לשמור על היופי והאיכות של המגפונים, חשוב לטפל בהם באופן נכון ותקין. במדריך זה נלמד איך לשמור על מגפוני העור שלנו באמצעות חומרים וכלים פשוטים, ואיך למנוע נזקים ובלאי לנעליים היקרות שלנו, בואו נלמד איך שומרים על מגפוני עור!

חומרים וכלים לניקוי מגפוני עור

לשימור מגפוני עור אין צורך בחומרים מיוחדים או יקרים, אלא רק בחומרים וכלים פשוטים שיש לרובנו בבית. הנה הרשימה של החומרים והכלים שנצטרך:


  • מים קרים או חמימים (לא רותחים)

  • סבון נוזלי או שמפו מתאים לעור

  • קערה או כיור

  • מטלית רכה או ספוג

  • מברשת עור או מברשת שיניים ישנה

  • נייר יבש או מגבת יבשה

  • קרם לשימור עור או וזלין

  • ניילון או נייר עיתון

  • קליפסים או גומיות

  • שלבי השימור


אחרי שהכנו את החומרים והכלים, אנחנו מוכנים להתחיל בשימור המגפונים. 




השלבים לניקוי המגפונים:

  1. ניקוי במים וסבון: הרטיבו את המגפונים במים קרים או חמימים, והוסיפו אליהם כמה טיפות של סבון נוזלי או שמפו מתאים לעור. הקפידו להרטיב את כל החלקים של המגפונים, ולא רק את העור. השאירו את המגפונים במים למשך 10-15 דקות, או יותר אם הם מאוד מלוכלכים. המים והסבון יעזרו לרכך את הלכלוך ולהפריד אותו מהעור והנעליים.

  1. שטיפה במים נקיים: הוציאו את המגפונים מהמים ושטפו אותם במים קרים או חמימים נקיים, כדי להסיר את הסבון והלכלוך שנותרו. אם אפשר, השתמשו במים מזוקקים או מסוננים, כדי למנוע סימנים של סיד או כימיקלים אחרים על המגפונים.

  1. ייבוש בנייר או מגבת: יבשו את המגפונים באמצעות נייר יבש או מגבת יבשה, והקפידו להימנע משימוש במגבונים או בנייר טואלט, שעלולים להשאיר סיבים או חלקיקים על המגפונים. יש לייבש את המגפונים היטב, כדי למנוע עודף לחות או כתמים.

  1. מריחה בקרם או וזלין: מרחו על המגפונים שכבה דקה של קרם לשימור עור או וזלין, ועסו אותה בעדינות באמצעות מטלית רכה או ספוג. הקרם או הוזלין יעזרו להזין את העור, להחזיר את הגמישות והרכות שלו, ולהגן עליו מפני ייבוש וסדקים. היזהרו לא להשתמש ביותר מדי קרם או וזלין, כי הם עלולים להשאיר סימנים שומניים או לגרום להתקשרות בעור.

  1. מילוי בניילון או נייר עיתון: מלאו את המגפונים בניילון או נייר עיתון, כדי לשמור על הצורה והמראה שלהם. הקליפסים או הגומיות יעזרו לשמור על הגובה והקווים של המגפונים, ולא לאפשר להם להתקפל או להתקמט.

  1. אחסון במקום יבש ומוצל: אחסנו את המגפונים במקום יבש ומוצל, כמו ארון או קופסה, והימנעו מלשים אותם במקום חם, קר, רטוב או מואר. המקום המתאים יעזור לשמור על העור מפני ייבוש, עובש, עובה או דהייה.







איך לאחסן את מגפוני העור?

כדי לאחסן נכון נעלי עור ולשמור על איכותן, רצוי לשמור אותן במעמד אחסון מעץ. זה עוזר להגן על הנעליים מפני לחות ולמנוע מהן לספוג לחות עודפת. בנוסף, כדאי ליישם מעת לעת ספריי הגנה שתוכנן במיוחד עבור נעלי עור כדי לספק שכבת הגנה נוספת.


במידת הצורך, ניתן להשתמש בנוזל נעליים מיוחד לטיפוח העור ולשיפור הברק הטבעי שלו. כדי להבטיח ריח נעים בכל פעם שהנעליים ננעלות, מומלץ לשלב בתוך הנעליים שקיות ג'ל או שקיות נגד ריח כשהן אינן בשימוש. זה עוזר לשמור על ריח רענן ונעים של הנעליים.


שיטות וטיפים לתיקון שריטות

אם יש לכם שריטות במגפונים, אל תתייאשו. יש כמה שיטות פשוטות ויעילות שאתם יכולים לנסות בבית כדי להחליק אותן:


  • מרכך עור: קחו מטלית נקייה ורכה ומרחו עליה קצת קרם גוף. השתמשו במטלית לשפשוף את הקרם על השריטות בתנועות עיגוליות קטנות. זה יעזור למלא את השריטות להוסיף ברק.

  • שמן זית או שמן קוקוס: טפטפו כמה טיפות של שמן זית או שמן קוקוס על מטלית רכה. השתמשו במטלית למריחת השמן על השריטות, ולחיצתה לתוך העור. השאירו את השמן על המגפונים למשך מספר שעות או כל הלילה. השמן יזין את העור וימחק את השריטות.

  • משחת נעליים: בחרו משחת נעליים או קרם בצבע המתאים למגפונים שלכם. מרחו כמות קטנה מהמשחה או הקרם על מטלית רכה. השתמשו במטלית לצחצוח המשחה או הקרם על השריטות בתנועות עיגוליות, עד שהם נעלמים. נגבו את כל המשחה או הקרם העודפים עם מטלית נקייה.

  • טיפול בחום: הפעילו את המייבש שיער או את האקדח חום בהגדרה הנמוכה ביותר, והפנו אותם לאזור השרוט. החממו את העור בזהירות, ואל תשרפו אותו. עיסו את העור החם באצבעותיכם או במטלית, כדי להקטין את השריטות.

  • תיקון מקצועי: אם השריטות גדולות או עמוקות, ייתכן שתצטרכו לקבל עזרה ממומחה לתיקון עור. הוא יוכל לשקם את העור ולהחזיר אותו למצבו המקורי.





לסיכום - שמירה על מגפוני עור

כדי לשמור על מגפי עור מבריקים ובמצב טוב, טיפול נאות הוא חיוני. התחילו בניקוי המגפונים עם סבון עדין או שמפו ומים, וודאו שכל החלקים רטובים ולאחר מכן שטפו היטב. לאחר ייבוש עם מגבת או נייר, מרחו שכבה דקה של קרם טיפוח עור או וזלין להזנה והגנה על העור. כדי לשמור על צורתם, מלאו את המגפיים בניילון או עיתון והשתמשו בקליפסים או בגומיות כדי למנוע קמטים.


אחסנו את המגפיים באזור יבש ומוצל כדי למנוע ייבוש, עובש או דהייה. אם מופיעות שריטות, נסו לשפשף אותן בקרם גוף, שמן זית או שמן קוקוס, או להשתמש במשחת נעליים תואמת או בקרם כדי להרחיק אותן. במקרים של נזק רב, ייתכן שיהיה צורך בהתייעצות עם מומחה לתיקון עורות מקצועי לתוצאות מיטביות.



102 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page