כל מה שאתם צריכים לדעת על נעלי אוקספורד
top of page
חיפוש

כל מה שאתם צריכים לדעת על נעלי אוקספורד

עודכן: 23 ביולי 2023



איך תדעו אם ברשותכם נעלי אוקספורד?


בעיקרון, לאוקספורד יש את החלק העליון של הנעל בו השרוכים תפורים וסגורים מראש. הסגנון הזה מכונה לעיתים גם "נעל קדמית סגורה". עם חזית סגורה זו, האוקספורד תיראה צרה יותר ובאופן אידיאלי היא נעל גם רשמית יותר.


האם ניתן להשתמש בנעליי אוקספורד גם לשימוש יומיומי?


עם המראה הנצחי והמגוון של נעלי אוקספורד, הן יתאימו לשימוש רשמי אך גם לשימוש היומיומי שלכם.

בשם כך, הנעל מהווה מצרך חיוני לרוב הצרכנים אשר יכולים להשתמש בהן ללא קשר לסגנון הלבוש שלהם.


איכות נעליי אוקספורד


השם אוקספורד מתייחס לסוג הבד של הנעל שיוצר במקור בסקוטלנד. סוג הבד כבד ונוקשה יותר, בעל אריגה מחוספסת יותר (המכונה לפעמים שזירת סל) מאשר סוגים אחרים של בדים, מה שאומר שהנעל עמידה מאוד ואיכותית. בד אוקספורד נוטה להחזיק את צורתו היטב מה שמבטיח תוחלת חיים ארוכה של הנעל.

כותב בלוג: נעלי אוקספורד - המקור, ההיסטוריה והעקביות של סמל האופנה


אם ישנן נעלי אופנה שהן אלגנטיות, מסורתיות ונמצאות בטרנד כבר שנים רבות, ייתכן שאין דבר כמו נעלי אוקספורד. הנעליים הקלאסיות האלה ידועות בסגנון הפופולרי, והן תמיד מרגישות אופנתיות, בין אם אתם מלבשים אותן עם מעיל וצמיד, או עם שמלה יומית קלילה. במאמר זה, נחקור את מקורן, ההיסטוריה והתפתחותן של נעלי אוקספורד ונגלה למה הן נשארות כל כך פופולריות לאורך זמן.


המקור וההיסטוריה של נעלי אוקספורד:

נעלי אוקספורד מקורן במאה ה-19 בממלכה המאוחדת, כאשר הן זכו לשם שלהן מאודם. במהלך המאה ה-20, הפכו לפופולריות בייחוד בבריטניה ואחר כך בעולם כולו. הן הופכות לסמל הפופולרי ביותר לנעליים פורמליות עבור גברים.


המאפיינים המרכזיים של נעלי אוקספורד הם החורים והחישוקים בקדם הנעל, הפרטים האלגנטיים הללו נועדו כדי להקל על נשיאתן של הנעליים במזג אוויר חם, לפני שהמודל התפתח והפך לעמיד גם במזג אוויר קר. החורים האלה תפסו והיו חלוקים, וניתן לראות את כמותם כסמל לדרגה של הנעליים - נעלי אוקספורד משתנות בכמות החורים, וככל שהן מכילות יותר חורים ופרטים אלגנטיים, כך הן נחשבות ליוקרתיות ופורמליות יותר.


התפתחותן של נעלי אוקספורד:

במאה ה-20 הופכות נעלי אוקספורד לפופולריות גם בין הנשים, והן משמשות כיום גם כנעליים עירוניות פורמליות לנשים. אולם, הן גם משמשות כסמל לסגנון "בוימיהן" וטרנדי, וזכו למגבר אופנתי נוסף עם הופעתן בסדרות ובסרטים מפורסמים. לדוגמה, ד"ר מרטין מתמוטט (Dr. Martens) היא חברת הנעליים המפורסמת שמייצגת את המגמה האנדרוגינית והבוימית של נעלי האוקספורד.


סוגי נעלי אוקספורד:

אם גם אתם מתעניינים בקניית נעלי אוקספורד, כדאי לדעת שישנם סוגים שונים וגזירות לעיצובים הללו, וכל אחד מהם מתאים למצבים וסגנונות אחרים. אחת מהן היא הגזירה המקורית והפופולרית ביותר של נעלי האוקספורד, הידועה גם בשם "נעלי הבן אדם" (Balmorals). נעלי הבן אדם מגיעות בגרסאות עם רפידה גבוהה וסגירת חישוק, והן מתאימות לאירועים פורמליים וסמינרים.


לסיכום

נעלי אוקספורד הן אייקון פופולרי בעולם האופנה שמתמשך כבר עשורים. מקורן בבריטניה, הן נמשכות להתפתח ולהשתנות כך שמתאימות לאופנה העכשווית. בזכות עיצובן האלגנטי, הן מתאימות למגוון רחב של מצבים, החל מאירועים פורמליים ועד לאירועים קלים וכגימנסיה יומי. הן נחשבות לסמל הגבריות והשדכנות, אך מהפכת האופנה האחרונה הביאה לזה שהן פופולריות גם בין הנשים.


אם אתם מחפשים נעליים שמשלבות בצורה מושלמת בין סגנון, אלגנטיות ונוחות, נעלי אוקספורד הן הבחירה המושלמת עבורכם. תרגישו בטוחים ועם סגנון נצחי במשך כל העונות.



173 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page