טיפים מנצחים לקניית נעלי נשים נוחות - נעלי פיגורה
top of page
חיפוש

10 טיפים מנצחים לקניית נעלי נשים נוחות

עודכן: 19 באפר׳ 2023

את הכי יפה כשנוח לך כמה שזה נכון.

אידיאל היופי בשנת 2022 שונה משמעותית ממה שהיה בעבר- את ההירואין שיק החליף המראה החטוב או המראה הנשי , הסלטים הדלים והעניים בפחמימה התחלפו בטרנדים של אורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני, ואפילו העקבים הגבוהות, הדקות, ולעתים המסורבלות התחלפו בנעלי נשים נוחות, שמשלימות את הלוק שלנו ללוק קלאסי ויפה לא פחות מעקב ה10 ס״מ.

במאמר הבא תקבלו את עשרת הטיפים המנצחים בבחירת נעל הנשים האולטימטיבית עבורכן.

מה אתן צריכות לדעת לפני שאתן רוכשות נעלי נשים

טרם הרכישה, הגורמים הבסיסיים שיש להתייחס אליהם בקניית נעלי נשים נוחות הנם עיצוב הנעל והחומרים מהם היא עשויה. טרם רכישת הנעל שאתן רוצות, ודאו שהיא עונה על הפרמטרים הבאים:


בחרו סוליה מוצקה


אבן דרך חשובה בבחירת נעליים. קשה לראות בעין עד כמה הסוליה החזקה, לכן ההמלצה הגורפת היא לבדוק מאלו חומרים מורכבת הסוליה, הפרטים הללו יצוינו בדרך-כלל באתר הדגם או בחנות.


בחרו תחתית שטוחה או עקב נמוך


אפשר להיראות סקסיות ויפות גם עם עקב שהוא לא 20 ס״מ. חסכו לכן כאבי רגליים, עקב נמוך ועבה יוצר תחושת נוחות מקבילה לזו של נעל שטוחה.


וודאו כי הנעל עשויה מחומר רך המותאם לכף הרגל


מבין חומרי הגלם לעיצוב הנעל, עור נחשב לחומר הגלם הטוב ביותר מהסיבה הפשוטה שיש לו תכונות של הסתגלות והתאמה לכף הרגל מבלי לאבד את צורתו. ודאו כי הנעל עשויה מחומר גמיש ואיכותי.


נעלי נשים צריכות להיות נוחות ורכות
נעלי נשים צריכות להיות נוחות ורכות

וודאו כי קיימת בטנה מרופדת מבפנים


טרם רכישת הנעל, ודאו כי היא מכילה מדרס נוח שמותאם לכף הרגל שלכן. במידה ויש לכן מדרסים אישיים ודאו שהן מותאמות לנעל שברצונכן לרכוש.


הימנעו מלרכוש נעל במידה שאינה מותאמת לכף הרגל שלכן


ההמלצה הגורפת הנה לרכוש ולמדוד נעל בצהריים, כאשר הרגל מעט נפוחה יותר מבדרך-כלל. נעל קטנה מדיי תגרום לכן לשפשופים ,פצעים, ואי-נוחות, ואילו מידה גדולה מדיי גם היא לא תתרום לתחושת הנוחות.


הרגילו את נעלי הנשים החדשות להליכה


נעלי נשים חדשות הן נוקשות בצורתן החדשה. אי לכך ובהתאם לזאת מומלץ לטייל איתן ברחבי הבית או בכל מקום אחר על-מנת להרגילן לכף הרגל שלכן.


פלטפורמה במקום עקבים


לא כולן אוהבות ללכת על נעלי עקב, וזה בסדר גמור. נעל פלטפורמה הנה תחליף מעולה לנעלי עקב- נוחה יותר, יציבה יותר, ונותנת את אותו האפקט מבחינת מראה כמו שנעל עקב נותנת.


השתדלו להימנע בהליכה במדשאה, אדמה, או חול


במידה ואתן זקוקות לנעלי נשים לשם אירוע, נסו להימנע מדריכה על אזורים כאלו על-מנת לא להרוס את עקב הנעל או להיתקל בעצמים קשיחים שיכולים לפגוע בה.


השתמשו במגני עקב במידת הצורך


במידה ואין לכם דרך להימנע מדריכה על מדשאות או חול, קיים פריט נהדר בשם מגני עקב שמגן על הנעל שלכם מפני משטחים בעייתיים. רכשו לכן אחד כזה על-מנת להגן על עקב הנעל.


השתמשו בנעל האחרונה שנעלתם לשם פרספקטיבה


הנעל האחרונה שנעלתן הנה האולטימטיבית מבחינת מדידת צורת כף הרגל שלכן. וודאו כי אתן מרגישות בנוח בנעל החדשה שברצונכן לרכוש כפי איך שאתן מרגישות בנעל הישנה.


לסיכום

חשוב לעקוב אחר הטיפים הללו ברכישת הנעל שלכן, על-מנת לאפשר לכן נוחות מקסימלית.

להיות רק יפות ב2022 זה כל כך אאוט.

אתן באמת הכי יפות כשנוח לכן :)


411 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page