אילו סוגי נעליים את חייבת שיהיו לך בארון
top of page
חיפוש

אילו סוגי נעליים את חייבת שיהיו לך בארון

נעליים הן צורך חיוני לעבודה, לבילוי באירועים חגיגיים, לשוטט בהן יום יום ונעליים להגיע איתן לחוף הים. יש מגוון של סוגי נעליים אשר כל אישה חייבת שיהיו לה בארון הנעליים, נעליים עבור עונת החורף סנדלים עבור עונת הקיץ נעלי עקב עבור אירועים שונים ומיוחדים וכן נעליים נוחות לעבודה ולסידורים היום יומיים.


סוגי נעליים לבחירתך


אחת האופציות הייחודיות היא רכישת נעליים ייחודיות בחברה אשר מעסיקה מעצבת ישראלית והיא תעצב עבורך נעליים לכל אירוע ולכל מטרה, ההתאמה היא אישית לכל אחת על פי מידותיה. כאשר את רוכשת נעליים בהזמנה אישית, מדובר בדגם יוצא דופן ולכן הוא מייחד את האישה ומוסיף רבות למראה המושלם שלה.

אפשר לרכוש מגוון גדול של נעליים נוחות בצבעים שונים, אשר יתאימו לכל מטרה ולכל ביגוד שאת בוחרות ללבוש בבוקר או בערב. כמו לדוגמה קפקפי קנבס ג'ינס המקוריים הקיימים בצבעים שונים שחור, ורוד וכחול. אלו הם כפכפים נוחים אשר משתלבים עם כל בגד.


ארון הנעליים הפרטי של כל אישה


בארון הנעליים של כל אישה כדאי שיהיו כמה סוגים של נעליים. כפכפים שטוחות מעור משובח אשר יתאימו להליכה היומית מהבוקר עד הערב, נעלי עקב גבוהות אשר יעניקו לכל אישה מראה של רגלים ארוכות כיוון שהיא נראית גבוהה יותר. הנעליים המרשימות קיימות בכמה דרגות של עקב ובצבעים שונים, אשר יתאימו לכל גוון של הלבוש האלגנטי. נעלי ערב באפשר לרכוש בצבעים קלאסיים בצבע כסף, שחור חום או כל גוון אהוב ומתאים אחר.

בארון הנעליים חייבים להיות גם נעלי עקב בעלות עקב נמוך והן מתאימות מאד להגעה לעבודה, כיוון שהן נוחות מאד. גם נעלי ספורט הן צורך חיוני לכל אישה והן מתאימות לאימוני הכושר, לצעידה או לריצות ארוכות. נשים אוהבות מאד נעלי ספורט כיוון שהן תמיד יתאימו למכנסי הג'ינס ולכן יעניקו לנשים מראה קליל וספורטיבי.

אופציה נוספת היא נעלי סירה או נעלי בובה שהן בדרך כלל שטוחות ותמיד מעניקות נוחות מרבית לאישה בכל גיל כאשר היא נועלת אותן. יש נעלי סירה מחודדות מעור עם חרטום שפיצי שאפשר להתאימן לכל שמלה ומכנסיים בכל עונה, לימים שבהן הנשים מגיעות למפגש עם חברים או עם קרובי משפחה בבילוי בשעות הערב.

כמו כן רצוי שיהיו בארון הנעליים זוג מגפונים שחורים עם עקב ומגפיים שטוחות או גבוהות בצבעים שונים, לימים החורפיים.


נעליים משדרות את האישיות שלך


מגוון הנעלים בארון הנעליים הפרטי שלכן, מעיד על הטעם האישי שלכן בעיצוב הנראות הנשית שלך. זו הסיבה שכדאי לבחור כמה וכמה אופציות שיהיו תמיד בהישג יד וכך תוכלי להחליף את הנעליים בהתאם לבגדים שבחרת ובדרך זו ליצור הופעה מושלמת הכוללת בגד יפהפה ונעליים אלגנטיות.







21 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page