3 טיפים בקניית סנדלים מעור לנשים | נעלי פיגורה
top of page
חיפוש

3 טיפים בקניית סנדלים מעור לנשים

כיצד מתאימים סנדל עור לרגל? מה כדאי לבדוק בסנדל כשיש רגל רחבה? איך מבדילים בין עור אמיתי למזויף?


סנדלים מעור הם הבחירה המושלמת לקיץ וכיום ניתן למצוא אותם בעיצובים רבים שיתאימו לכל אירוע ולעבודה. הסנדלים מעור יהיו בחירתם הראשונה של רבות מהנשים כי העור אינו גורם להזעה, הוא גמיש ותופס את צורת הרגל, אינו משתנה בשמירה נכונה ועמיד יותר בשמש לעומת חומרים אחרים. רוצה סנדל מדויק שיהפוך את הקיץ שלך למהנה? ריכזנו עבורך שלושה טיפים להצלחה בקניית סנדלים מעור.


התאימי את הסנדל עור לרגל שלך ולא את הרגל לסנדל - סנדלים מעור לנשים


לפעמים אנחנו פשוט מתאהבות בסנדל ובדרך שבה הוא מוצג בפרסומת או על רגלה של דוגמנית, אך לא תמיד הסנדל יתאים לכף הרגל שלנו. סנדלים מעור לנשים תמיד יתאימו את עצמם לרגל כי לעור יש נטייה להתגמש, להתאים את עצמו ולהיות נוח, אך לא בכל סנדל נזכה לכך.


ראשית יש לבחור את המידה הנכונה ולהכיר את כף הרגל היטב. אם הרגל למשל צרה וארוכה, מומלץ לרכוש סנדלים שיהיו מותאמים לרגל, אם היא רחבה יש לבחור סנדל לכף רגל רחבה. יש לוודא שהסנדל מספק תמיכה מלאה לכף הרגל, שבזמן הליכה קצרה או ארוכה יש תפיסה מלאה של הקרסול ושאין תחושה שהסנדל עומד ליפול.


עוד בנושא ההתאמה, גם אם סנדל נראה לך מדהים בצבע או בצורה שלו, מומלץ שתחשבי קודם כל על המלתחה שלך. האם הסנדל משתלב היטב עם הצבעים והסגנון? סימן שזו תהיה רכישה מוצלחת. האם הסנדל לא מתאים בכלל למעט כמה תלבושות? יתכן שלאחר הקנייה הוא יישב לרוב בארון.


סנדל מעור חייב להתאים לרגל שלך


כף הרגל שלך רחבה? כך תבחרי את הסנדל המושלם אונליין


אחת הסוגיות שעולות לא אחת בקנייה באונליין היא התאמה לכף רגל רחבה. מי שיש לה כף רגל רחבה יודעת בדיוק על מה מדובר, אנחנו יכולות לקנות נעל ולמצוא את עצמנו עם כאבים, פצעים וחוסר התאמה מוחלט של הסנדל, דבר שיגרום לנו לא לנעול אותו שוב.


קניית סנדלים מעור לנשים חדשות או מעודפים, תמיד תגרור אחריה התלבטות רבה בנושא זה, כיצד ניתן לצמצם את האפשרות לעשות טעות? קודם כל רצוי לא לבחור סנדל שסוגר את אזור האצבעות, ובמיוחד את אזור הזרת. נשים עם כפות רגליים רחבות יודעות בדיוק מדוע – כי בדרך כלל זהו המקום הראשון המועד לפורענות לכאבים ולפצעים בשל חוסר התאמה.


רצוי לבחור סנדל שטוח שתומך ברגל ויש לו סוליה עבה שמספקת יציבה בטוחה. צבעים שחורים תמיד יסייעו לרגל להיראות צרה יותר, וכך גם בכל מה שנוגע לעיצוב, רצוי להעדיף עיצוב לאורך ואל לרוחב, כמובן בהתאמה לכל הסוגיות האחרות.


סנדל מעור חייב להיות אם סוליה עבה ויציבה

איך יודעים שמדובר בעור אמיתי? - סנדלים מעור לנשים


רוצה לבחור לעצמך סנדל מעור שיחזיק מעמד לאורך זמן רב? לעור בדרך כלל יהיו קצת קמטים, יהיה לו ריח של עור ולא של פלסטיק והוא לא יהיה מבריק כמו הפלסטיק. בדיקה נוספת שתסייע לבחון האם מדובר בעור אמיתי היא התזה של כמה טיפות מים על העור, אם הוא נספג מדובר על עור אמיתי ואם לא, ככל הנראה שמדובר על עור מזויף.


אצלנו בפיגורה תמצאי סנדלים מעור לנשים באיכות גבוהה שתספק לך נוחות לרגל וכמובן שהסנדלים שלנו עשויים מעור אמיתי בלבד. לצפייה בקטלוג של הסנדלים שלנו כנסו לפה.



11 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page