נעלי נשים אונליין | טיפים בקניית נעלי נשים | נעלי פיגורה
top of page
חיפוש

נעלי נשים אונליין - 5 טיפים מנצחים לבחירת הזוג המתאים לך

עודכן: 19 באפר׳ 2023

איך קניית נעלי נשים אונליין הפך להיות טרנד גדול?


קניות באונליין נהיו דבר שבשגרה, זאת בעיקר הודות למשבר הקורונה ששינה את פני העולם וגרם לאנשים לחשוב פעמיים אם לצאת מהבית לעבר הקניון, כשהכל זמין ומצוי באינטרנט.


כשמדובר בנעליים מדובר בנושא קצת רגיש עבור הרבה אנשים, אך אין ממה לחשוש, עם בדיקה נכונה תוכלו להזמין את הנעל המושלמת עבורכם באונליין ללא צורך לצאת לחנות למדוד.


אל דאגה, אנחנו כאן כדי להקל עליכן. במאמר הבא תמצאו את חמשת הטיפים הכי רלוונטים לרכישת נעלי נשים באונליין ,עם ההכוונה הנכונה אין לכן ממה לחשוש.


1. התחילו במדידת כף הרגל


לא להתעצל. עצלנות לא מובילה למחוזות טובים. קחו נייר לבן והניחו עליה כף הרגל. באמצעות עיפרון או עט שרטטו קווי המתאר שלה, ולאחר-מכן מדדו את האורך מקצה הבוהן ועד העקב.


לרוב האנשים יש רגליים בגדלים שונים אז קחו ליתר ביטחון מידות משני הצדדים.

באמצעות האורך, תוכלו לגלות את מידת הנעליים שלכן עבור מותגים שונים באמצעות התייחסות לטבלאות המרה.


2. טרם רכישת הנעל, בדקו תרשימי גודל והמרות של מותגים


גודל המידות אינו עקבי בין מותגי נעלי הנשים, לפעמים הוא אפילו לא עקבי בתוך אותו מותג.

אם למותג שאתן מעוניינות לקנות יש אתר משלו, מומלץ לעיין בטבלת גודל והמרות רגילה במקום הטבלה שהאתר מציע (זאת שוב בשל חוסר דיוק שעלול להיווצר)


נעלים לנשים אונליין מאוד טרנדי

3. ודאו שניתן לעשות zoom על התמונות של הפריט


ודאו שאתן קונות מאתרים שמכילים תמונות ברורות של המוצר מכמה זוויות, זהו דבר שנותן ביטחון לגבי מראה הנעל ואיך היא תשב עליכן. באמצעות היכולת להגדיל את התמונה תוכלו לקבל מושג טוב יותר על נראות הצבע ועל מרקם החומרים שנעשה בהם שימוש בעיצוב הנעל.


4. הביטו בתמונות של דגם הנעל על דוגמנית


אין מה לעשות, לא המציאו את מקצוע הדוגמנות לשווא. באמצעות תמונות של דוגמנית נועלת את הנעל בה אתן חושקות, או של כל אדם אחר, תוכלו להבין בוודאות איך הנעל יושבת באמת.


לדוגמא, במידה ותחליטו לרכוש עקבים, תוכלו לדעת באמצעות התמונות הללו כמה הבוהן נחשפת מבעד לעקב, או האם המיקום של רצועות הקרסול מאריך או מקצר את הנעליים. פרטים קטנים, אך רלוונטים. אל תוותרו על התמונות.


5. וודאו טרם הרכישה כי מדיניות ההחזרה וההחלפה מתאימה לכן


נעלי נשים איכותיות איך לבחור נכון

הגעתן סוף סוף להחלטה איזו נעל לרכוש, אך לפני שאתן מקליקות בשמחה והתרגשות על כפתור ההזמנה, דאגו לקרוא לפני בעיון את מדיניות ההחלפות וההחזרות טרם הרכישה. נעליים כבדות לדוגמא יכולות לעלות הרבה במידה ותחליטו להחזירן, לכן חשוב שתדעו את הפרטים הקטנים.


לסיכום - נעלי נשים אונליין


לסיכום, יש לכן עבודה לא קטנה לפני שאתן מחליטות לרכוש נעלי נשים באונליין. כן זה מעצבן, זה יכול לקחת מעט מזמנכן, אבל אלו המשימות המעצבנות האלה שאולי נראות כמו טרחה, אך הן מצילות אתכן מלבזבז כסף מיותר על דגם שכל-כך רציתן ובמציאות יבאס אתכן.


מגיע לכן לקבל את הדגם שאתן רוצות (:

צאו לדרך וקניה נעימה שתהיה!


נעלי פיגורה מציאות עבורכן מגוון רחב של נעלי נשים איכותיות ברמה גבוהה מאוד. להתרשמות בקטלוג המלא שלנו כנסו



26 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page