איך לבחור נעליים ללוק מושקע
top of page
חיפוש

איך לבחור נעליים ללוק מושקע


Credit by: @ dmitrytph, Freepik

הנעליים הם לכאורה החלק הכי בלתי נראה בהופעה הכללית שלנו. אך אנחנו יודעים כי דווקא לכן הנעליים משפיעות יותר מכל על המראה הכללי שיתקבל.

הנעל לפעמים עשויה להיות הכי יקרה מכל מה שמרכיב את ההופעה שלנו כאשר הבגד שנלבש והתכשיטים שנענוד יהיו זולים יותר מזוג הנעליים אשר לרגלינו. ולא בכדי. כי לנעל יש הרבה מאוד משמעות לכל ההופעה והמראה כאשר הנעל היא זו שנותנת את הטאץ' הסופי. מעבר לכך יש משמעות נוספת לנעל והיא הנוחיות והתחושה הבריאה שלנו. אי אפשר להשוות נעל נוחה שמעניקה לנו את כל התמיכה הדרושה לרגל וליציבה כולה לבין נעל שהיא רק עונה על ההגדרה 'נעל' אך היא לא באמת מסוגלת לתת לנו את התמיכה הדרושה לנו.


כך בוחרים נעליים


הבחירה בנעליים חייבת להיעשות מתוך התחשבות במספר אלמנטים.

גובה הנעל – לכל נעל יש את הגובה שלה. יש נעליים שטוחות ויש נעליים גבוהות. יש נעליים עם עקב מרובע ויש נעליים עם עקב מחודד. כל לקוחה אמורה לבחור את הנעל שתחמיא לה ולהופעה הכללית שלה מתוך התחשבות בהרגלים שלה ובנוחיות שלה. לא כל אחת מסוגלת לעמוד שעות רבות על עקבים מציקים ומעיקים וחשוב לתת על כך את הדעת.

הצבע של הנעל – לצבע של הנעל יש משמעות רבה לגבי הלוק שיתקבל. תמיד כדאי לרכוש נעל בצבעים או גוונים המתאימים לכמה בגדים במלתחה. כך אפשר יהיה ליהנות מהנעל לאורך זמן.

הגזרה של הנעל – לגזרה יש הרבה מאוד מה לומר לגבי הצורה והמראה של הנעל. חשוב לבחור גזרה מחמיאה ויפה אך גם בריאה ונוחה. נעל שלא תהיה נוחה לנו ולא משנה כמה שנשלם עליה וכמה יפה היא תהיה, היא נעל שלא ננעל אותה. כי אנחנו לא מסוגלים להתהלך עם נעל מציקה ומטרידה.

הנוחיות של הנעל - נעל חייבת להיות נוחה. שימוש לב ושימו דגש על כך שהנעל תהיה רחבה דיה, בגזרה נוחה וכזו שתאפשר לנו תנועה נוחה וחלקה למשך שעות רבות בכל יום.


אל תשכחו את הראש


אז דברנו והרחבנו בנושא של הנעליים ועל החשיבות שלהן אך אל אלנו לשכוח את הראש שזה הכי משמעותי לגבי המראה וההופעה שלנו. לעיתים שינוי קל בתסרוקת ייצור הבדל מהותי לכל ההופעה. בעיצוב השיער והתסרוקת הנבחרת יש לתת משמעות לנקודות החוזק שלנו ולטשטש את מה שחשוב לנו להעלים. תסרוקת טובה לא תרחיב פנים רחבות ולא תיצור מראה רזה וחולני למי שיש לו מבנה פנים רזה ושדוף. התסרוקת אם היא מותאמת היטב לפנים, אם נעשה שימוש בחומרים איכותיים וטובים באמת כמו גולדקס מוצרי שיער, הרי שהתוצאות תדברנה בד עצמן. ועם השלמה של ביגוד הולם ונעליים תואמות, הכול יהיה יותר ממושלם.


19 צפיות0 תגובות
פיגורה נעלי נשים אלגנטיות לוגו

50 ש"ח מתנה בהקלדת קוד הקופון FIGURA50 

bottom of page